dilluns, 25 d’octubre del 2010

Un dia de la meua vida


La primera impressió quan vaig llegir el que havíem de fer com a pròxima tasca va ser molt bona ja que es tractava d'una activitat entretinguda i que el resultat podria ser prou bo.

Així doncs, vaig agafar un dia la càmera de fotos i em vaig posar a fotografiar totes les coses que un dia normal com a estudiant sol fer. Un dels problemes amb els quals m’he trobat a sigut que la gent que està prop teu i que s’adona que estàs fent fotos a coses públiques i que ells o uns altres poden eixir fotografiats sense adonar-se’n, et pregunten per la finalitat d’eixes imatges i depèn qui o on siga no et deixen fer-les o et fan esborrar-les.

A continuació, el procés va ser carregar les fotos a l’ordinador i seleccionar-les. I, òbviament, pujar-les a Flickr i crear el meu àlbum, organitzar-les, posar-les el títol i una breu descripció i... compartir-les amb el grup P24-2010! Prèviament m’havia creat el compte de Yahoo.

Una vegada tot fet, només em queda crear una nova entrada al Blog i contar tot el que he fet (que ja vos ho he contat) i allò que he après.

Doncs bé, he de dir que pel que fa al compte de Yahoo ja l’havia emprat fa anys a l’escola, com tots sabem és molt fàcil crear-se un. 

Pel que respecta a l’ús de les llicències mai les havia utilitzat però sí que sabia sobre la seua existència donat que l’any passat en l’assignatura d’Informàtica ens van parlar i explicar com s’empraven i per a què s’utilitzaven (veure: Creative Commons).

Això sí, mai havia usat Flickr ni cap programa de l’estil. M’ha paregut una eina molt senzilla i molt completa d’utilitzar per a gent no experta, ja que una vegada tens les fotos penjades de seguida veus totes les opcions possibles: posar el títol, la descripció, els comentaris o comentar-la tu mateix, fins i tot, es pot configurar els permisos de privacitat de cada fotografia (llicències). També, és molt fàcil fer l’àlbum i organitzar-te’l, i amb un 'click' en Presentació pot veure el resultat!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada